Senior Administratie Service
Direct naar de website van Senior Administratie Service? Klik hier!
Novakh heeft een eigen administratiedienst, Senior Administratie Service, SAS. Binnen deze dienst helpen wij u graag met uw administratie. Banken verlangen tegenwoordig dat alles via internet geregeld wordt, u moet alles zelf vanuit uw luie stoel kunnen regelen. Uw bank stuurt uw afschriften veelal niet meer per post maar u kunt deze inzien via internetbankieren. Hoe aantrekkelijk dit ook lijkt, voor u is dit misschien helemaal niet zo handig, u beheerst uw computervaardigheden niet voldoende om ook uw bankzaken te kunnen en durven doen op de computer. Ook de toenemende mate van pishing-mails (mails die afkomstig lijken te zijn van uw bank maar enkel tot doel dienen van criminelen om gegevens te verkrijgen) en andere computer criminaliteit maken dat internetbankieren voor u misschien niet zo makkelijk is als het lijkt. De ontwikkelingen gaan hard en voor u is het lastig om alles bij te blijven houden. Bovendien zijn uw bankzaken zeer prive en u wilt dit liever niet met buren of bekenden delen. Ook wanneer u geen kinderen heeft, of de kinderen liever niet uw administratie wil laten doen, kan Novakh’s administratie service u helpen!
Via onze Senior Administratie Service (SAS) kunnen wij u helpen
met het op orde brengen en houden van uw bankzaken.
Wat kunnen wij voor u betekenen?
- Wij helpen u met het ordenen en archiveren van uw administratie.
- Wij zorgen er (samen met u) voor dat de betalingen tijdig en correct worden voldaan.
- Wij behandelen en beantwoorden samen met u de inkomende post.
- Wij kunnen ervoor zorgen dat declaraties aan uw zorgverzekeraar tijdig worden ingediend en monitoren of de uitbetaling daarvan goed verloopt.
- Wij brengen overzicht aan in uw bankzaken, waar nodig adviseren we om uw rekeningen te ordenen, rekeningen samen te voegen, spaarrekeningen aan te maken en een goed overzicht te maken van alle tegoeden.
- Wij kunnen een overzicht maken van al uw bankzaken en bescheiden die nodig zijn voor de belastingaangifte.
- Wij kunnen u helpen met de aanvraag van bijvoorbeeld een OV-chipkaart en andere ogenschijnlijk simpele zaken waar u een computer voor nodig heeft.
- Wij kunnen u helpen met het aanvragen of stopzetten van abonnementen op krant en tijdschriften.
- Wij kunnen u helpen wanneer uw partner overleden is u hulp nodig heeft bij het bijhouden van uw administratie
- Samen met u nemen we periodiek uw bankzaken door en regelen we de betalingen en overschrijvingen.
- Indien u dit wenst zorgen wij ervoor dat u de vertrouwde papieren versie van uw ordner en uw bankbescheiden krijgt. Wij zorgen ervoor dat u alle overzichten gewoon op papier kan bewaren. Wij printen en archiveren dit voor u.
- Indien u zaken zelf wilt regelen bij uw bank, dan kunnen wij u vergezellen naar uw bank.
Hoe werkt onze Senior Administratie Service
Onze administratieservice is speciaal opgezet om u te ondersteunen in uw administratie. Wij komen voor een eerste gesprek vrijblijvend bij u thuis om rustig met u alles door te spreken. Deze afspraak kan op een doordeweekse dag zijn, maar dit kan ook in het weekend of op een avond als dat u beter uit komt. Bij dat eerste gesprek mogen kinderen, familieleden of een andere vertrouwenspersoon aanwezig zijn. U bepaalt immers zelf met wie u zaken wilt doen. Uw bankzaken zijn zeer vertrouwelijk en wil graag van tevoren weten of deze ook in vertrouwde handen zijn. Onze persoonlijk aanpak zorgt ervoor dat u van tevoren weet aan wie u uw persoonlijk zaken toevertrouwd.
Kennismaken met naasten
Indien u dat wilt maken we graag kennis met uw familieleden of naasten. Wij begrijpen het dat uw familieleden of naasten graag willen weten wie de administratie gaat regelen. Wij zijn immers degene die regelmatig bij u op bezoek komen. We willen daarom graag kennismaken met de mensen die u vertrouwd en die dicht bij u staan.
Abonnement
Als u besluit om een abonnement te nemen bij ons, dan starten we met het maken van een overzicht van uw bestaande administratie. We archiveren en ordenen uw bescheiden en maken indien u dat wilt papieren uitdraaien van uw gegevens zodat u alles goed kan nakijken. We maken indien u dit wenst ordners aan voor uw bankzaken, zorgverzekeringszaken en zorgen ervoor dat verzekeringspolissen op orde zijn. We zorgen ervoor dat u een postmap krijgt en vanaf dat moment bewaart u alle post die binnenkomt in deze map. Periodiek nemen we samen de post door en behandelen we uw administratie. Op deze manier bent u ervan verzekerd dat uw financiën altijd op orde zijn.
U bepaalt zelf wanneer u wilt dat we langskomen en hoe vaak u wilt dat we langskomen. Indien u dat wilt kunnen we uw kinderen of andere familieleden (schriftelijk of via email) op de hoogte stellen van hetgeen er afgesproken is.
Wij kunnen ook eenmalig bij u langskomen om al uw administratie op orde te brengen en te archiveren.
U kunt kiezen uit verschillende abonnementen
Wekelijks 1 á 2 uur: wij komen wekelijks 1 á 2 uur bij u langs om alle administratie door te nemen, post te beantwoorden, declaraties bij uw zorgverzekeraar in te dienen en andere benodigde voorkomende administratieve handelingen te verrichten. Denk daarbij aan het zorgen voor huishoudgeld, het betalen van de schoonmaakhulp, de kapper, de wasserette, het aangaan en opzeggen van abonnentementen enzovoorts.
Tweewekelijks 2 uur: Wij komen om de twee weken 2 uur bij u langs om alle administratie door te nemen, post te beantwoorden, declaraties bij uw zorgverzekeraar in te dienen en andere benodigde voorkomende administratieve handelingen te verrichten. Denk daarbij aan het zorgen voor huishoudgeld, het betalen van de schoonmaakhulp, de kapper, de wasserette, het aangaan en opzeggen van abonnentementen enzovoorts.
Eenmaal per maand 2 uur: Wij komen eenmaal per maand 2 uur bij u langs om alle administratie door te nemen, post te beantwoorden, declaraties bij uw zorgverzekeraar in te dienen en andere benodigde voorkomende administratieve handelingen te verrichten. Denk daarbij aan het zorgen voor huishoudgeld, het betalen van de schoonmaakhulp, de kapper, de wasserette, het aangaan en opzeggen van abonnementen enzovoorts.
Welk abonnement het beste bij u past kunnen we in het eerste gesprek met elkaar bespreken.
Voor meer informatie over Senior Administratie Service klikt u hier.